Subject: "Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174 Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-11 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 11:50:48 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-25-11 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Lemeks AS (reg.nr. 10151071) tellimusel  on Teelahendused OÜ-l valminud
töö „Harju maakond, Lääne-Harju vald, Madise küla, riigitee 11174
Paldiski-Padise km 5,718 ja Kangrukalda tee (43101:001:2625) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on olemasoleva ristumiskoha
rekonstrueerimine seonduvalt kehtiva detailplaneeringu realiseerimisega -
„Kangru-Kalda maaüksuse detailplaneering“ TS-Projektbüroo OÜ, töö nr
13-21DP, kehtestatud 11.06.2024.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/2abpif0yvrggtil6uxrac/PP-25-11-Kangrukalda-
tee-ms_050525.zip?rlkey=u1vyn48wqbpm8s2i47o97q9qx
<https://www.dropbox.com/scl/fi/2abpif0yvrggtil6uxrac/PP-25-11-Kangrukalda
-tee-ms_050525.zip?rlkey=u1vyn48wqbpm8s2i47o97q9qx&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.